پنجشنبه 04 تیر 1405
«سرمایه‌گذاری برای تولید»
آخرین بروزرسانی: 1405/04/03 21:39
  • 1405/04/03 - 21:03
  • - تعداد بازدید: 6
  • - تعداد بازدیدکننده: 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نشست کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کنگان برگزار شد

بررسی مسائل نانوایی‌ها و مصوبات حوزه آرد و نان در کارگروه شهرستان کنگان

نشست کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کنگان به ریاست جاسم رستگار معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد و در آن ضمن بررسی مصوبات پیشین، مسائل و درخواست‌های واحدهای خبازی، تخلفات صنفی و راهکارهای ارتقای کیفیت خدمات نانوایی‌ها مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کنگان، نشست کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان به ریاست جاسم رستگار معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کنگان و با حضور اعضای کارگروه، با هدف بررسی مصوبات پیشین، رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای خبازی و اتخاذ تصمیم‌های لازم در این حوزه برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست، مصوبات جلسات گذشته مورد ارزیابی و پیگیری قرار گرفت و میزان تحقق تصمیمات اتخاذ شده توسط دستگاه‌های مرتبط مورد بررسی اعضا قرار گرفت.
 
در ادامه، درخواست‌ها، مسائل و پرونده‌های مرتبط با واحدهای خبازی شهرستان مطرح و پس از بحث و تبادل نظر، تصمیمات لازم در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه اتخاذ شد.
 
همچنین در این جلسه، موضوع تخلفات صنفی برخی نانوایی‌ها، نحوه برخورد با واحدهای متخلف و بررسی وضعیت نانوایی‌های دارای سابقه تکرار تخلف مورد بحث قرار گرفت و اعضای کارگروه بر ضرورت تشدید نظارت‌ها، رعایت دقیق قوانین و مقررات، ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان تأکید کردند.
 
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کنگان در این نشست، بر اهمیت تأمین پایدار آرد، نظارت مستمر بر عملکرد واحدهای خبازی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در راستای بهبود کیفیت نان و رضایتمندی مردم تأکید کرد.
 
 این نشست در راستای ساماندهی هرچه بهتر زنجیره تأمین و توزیع آرد و ارتقای کیفیت خدمات نانوایی‌ها در سطح شهرستان برگزار شد.
  • گروه خبری : اجتماعی
  • کد خبر : 47960
کلمات کلیدی
ساغر باغبانی
خبرنگار

ساغر باغبانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب