تداوم خدمترسانی در روز تاسوعا؛ صدور و تحویل سند مالکیت مدرسه شهید شعبانی با حضور فرماندار کنگان
فرماندار کنگان از حضور جهادی کارکنان ثبت اسناد و املاک در روز تاسوعای حسینی تقدیر کرد؛ سند مالکیت مدرسه شهید شعبانی تحویل آموزش و پرورش شد
همزمان با روز تاسوعای حسینی و در شرایط تعطیلی ادارات، کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کنگان با حضور در محل کار خود، روند خدمترسانی به شهروندان را ادامه دادند. در همین راستا، فرماندار شهرستان کنگان با حضور در این اداره ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان، سند مالکیت مدرسه شهید شعبانی را که در قالب طرح مولدسازی اموال دولتی صادر شده بود، به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تحویل داد.
در جریان این حضور جهادی، غلامحسین زیبا فرماندار شهرستان کنگان با حضور در اداره ثبت اسناد و املاک، از تلاش و تعهد کارکنان این مجموعه در خدمترسانی به مردم قدردانی کرد و استمرار ارائه خدمات در ایام تعطیل را نشانه مسئولیتپذیری و اهتمام دستگاههای اجرایی به رفع نیازهای مردم دانست.
یکی از مهمترین اقدامات انجامشده در این روز، صدور و تحویل سند مالکیت مدرسه شهید شعبانی بود که در قالب طرح مولدسازی اموال دولتی پیگیری شده است. این سند با حضور فرماندار کنگان به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تحویل شد.
این اقدام در راستای تثبیت مالکیت و ساماندهی اسناد مربوط به فضاهای آموزشی شهرستان صورت گرفته و میتواند زمینهساز تسریع در اجرای برنامههای توسعهای و آموزشی در آینده باشد.
حضور کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک کنگان در روز تاسوعای حسینی و تداوم خدمترسانی به شهروندان، جلوهای از فرهنگ خدمت صادقانه و روحیه جهادی در نظام اداری است که در کنار تکریم اربابرجوع، موجب تسریع در روند ارائه خدمات و پاسخگویی به مطالبات مردم میشود.
#دولت پای کار مردم
#فرماندار کنگان
کنگان_تیر ۱۴۰۵
نظر دهید