نشست هماهنگی برنامههای مذهبی و آیینی شهرستان کنگان به ریاست فرماندار برگزار شد
نشست هماهنگی برنامههای مذهبی و آیینی شهرستان کنگان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی
نشست هماهنگی برنامههای مذهبی و آیینی شهرستان کنگان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه کنگان، مشاور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و جمعی از مسئولان برگزار شد و در آن هماهنگیهای لازم برای برگزاری مراسمهای مرتبط با بزرگداشت رهبر شهید، برنامههای فرهنگی و مذهبی شهرستان و همچنین برنامهریزی برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی و خدمترسانی مطلوب به زائران مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کنگان، نشست هماهنگی برنامههای مذهبی و آیینی شهرستان به ریاست غلامحسین زیبا فرماندار شهرستان کنگان و با حضور دکتر موسی احمدی نماینده مردم شریف جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، حجتالاسلام والمسلمین محمود محمودی امام جمعه شهرستان، مجید حیاتی مشاور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و جمعی از مسئولان و دستاندرکاران برگزاری مراسمهای مذهبی در محل فرمانداری برگزار شد.
در این نشست، هماهنگیهای لازم برای برگزاری مراسمهای پیشبینیشده و آیینهای مرتبط با تشییع و بزرگداشت رهبر شهید و همچنین برنامههای فرهنگی، مذهبی و اجتماعی مرتبط مورد بررسی قرار گرفت و حاضران پیرامون نحوه اجرای مطلوب برنامهها و تقسیم وظایف دستگاههای اجرایی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
همچنین در ادامه جلسه، برنامهریزی و هماهنگی لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم اربعین حسینی و خدمترسانی مطلوب به زائران و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندار شهرستان کنگان با تأکید بر اهمیت وحدت، همدلی و هماهنگی میان دستگاههای اجرایی، نهادهای فرهنگی و مذهبی، بر لزوم بهرهگیری از تمامی ظرفیتهای شهرستان برای برگزاری منظم، باشکوه و درخور شأن این مناسبتهای مهم تأکید کرد.
در پایان نیز بر همکاری و تعامل مستمر نهادهای اجرایی، مذهبی، فرهنگی و واحدهای صنعتی شهرستان در راستای اجرای دقیق برنامههای مصوب تأکید شد.
نظر دهید